3D Tasarım/Uygulama:


Reklamcılıkta tanıtım çalışmalarında ve etkinliklerde yaygın beklenti; kullanılmamış söylemler, farklı grafikler, ilginç yöntemler, özgün objelerin kullanılmasıdır. Kurumsal imajın, ürünün olabildiğince daha önce olmayan, denenmemiş, farklı, ilginç ve çekici söylemlerle tanıtılması hedeflenir.

Sözel ve grafik unsurlarında hayal gücünün yansıması farklı metin veya harika bir tasarım gibi somut olarak görülebilmektedir. Hayal edilen ürün ve obje olunca burada da nesneleri yaratmak somut hale getirmek çok kolay değildir. 3D tasarım uygulamaları tam da bu noktada bizlere yardımcı olmaktadır.

Hayal dünyasında düşünülen objelerin, sanatsal yapısını, estetik özelliklerini de pekiştirerek ürüne dönüştürülmesine yardımcı olan üretim sürecinin altyapısını oluşturan tamamlayıcı işlemdir.

Kullanımında mühendislik hesaplamaları, grafiksel hayal gücü, iyi bir öngörü gerektiren bu dijital platform, var olan bir ürünün tekrar modellemesini yapabildiği gibi mevcutta olmayan ilk kez üretilecek bir ürünü de üretim süreci öncesi hazırlayabilmektedir. Tıp, reklamcılık, mimari, inşaat, otomotiv, teknoloji gibi birçok alanda kullanılmaktadır.

Bütünlüklü bir sistemde oluşturulan tasarım uygulaması, otomatik veya manuel işlemlerle geometrik şekillerin birleşimi olarak ortaya çıkan 3D modelleme tekniği; farklı üretim şekillerinin bir araya gelmesiyle manuel veya bant sistemiyle üretilebildiği gibi 3D yazıcılarda baskı teknolojilerinden biri kullanılarak gerçek fiziksel bir objeye dönüştürülebilir. Mim Reklam, özellikle tabela totem bölümündeki tüm yapısal tasarımları, 3 boyutlu tasarlayarak sürprize fırsat vermez. Müşterilerimiz, ürünleri imal edilmeden önce tüm yönleri ve detayları tasarım olarak görür, 3 D modelleme birebir olarak üretilip, montaj işlemi yapılır.

Modal title

Modal body text goes here.