Outdoor :


Dış mekânda uygulanan reklam çalışmasını ifade eden outdoor; hareket halindeki yığınların günlük rutini içerisinde açık alanda gördüğü ev dışı medya ve reklam uygulamaları olarak tanımlanabilir.

Hayal gücünü ve yaratıcılığı ilgi çekici görsellerle zorlayan, akılda kalıcı sloganlar ve içeriklerle bunu destekleyen, sabit veya hareketli modlarla ışıklı ya da ışıksız formda hazırlanabilen, tek boyutlu-3D tasarımların tek veya çift yönlü uygulamalarla hedef kitleye ulaşmasını amaçlayan, akılda kalıcı, görünür olmayı hedefleyen etkili reklam çalışmalarıdır.

Kurumların doğru analiz, doğru planlaması, uygun bütçelendirme ile ulaşmak istediği hedef kitlesine süre ve mekan sınırı olmaksızın ulaştıran, etkili sonuçlar ortaya koyan, kent mobilyaları olarak tanımlanan reklam tanıtım uygulamalarıdır.

Günümüzde etkinliği olan bir diğer outdoor reklam uygulaması da “mobil board”lardır. Araç arkasına karavan şeklinde ilave edilmiş, üzerinde reklam baskılı büyük boardların yer aldığı, reklam veren tarafından belirlenen route üzerinde seyreden, günün belli saatinde hedef kitlenin yoğun olabileceği noktalarda park halinde duran alternatif reklam mecralarıdır.

Mim Reklam, şehir standartları çerçevesinde sayısı ne olursa olsun billboard, megaliht, clp (raket pano), megaboard, kuleboard, elektrik direkleri, köprü alınlığı, mobil board gibi mecraların baskılarını olabilecek en yüksek baskı kalitesinde aynı gün teslim ediyor.

Modal title

Modal body text goes here.